• BINE V-AM GĂSIT

    Mă numesc Mihai, amicii îmi spun că sunt game-maniac. Și de aceia am hotărât să creez acest blog, ca să pot veni în ajutorul celorlalți tovarăși de "game-măreală" cu rewiews-uri, cheats-uri, și să le dezvălui secretele jocurilor pentru PC care au fost aflate de-a lungul anilor de experiențe 3D, aici fiind vorba de game-uri din genul racing, first person shooter sau role playing game. Butonare plăcută, și nu ezitați să mă contactați dacă aveți nevoie de ajutor, nu puteți termina un nivel sau aveți probleme cu instalarea unui joc sau poate doriți să aflați secretele jocurilor sau poate doriți să vă distrați folosind cheats-urile pentru jocuri. Adresele mele de e-mail sunt: frantiucmihai@gmail.com sau frantiucmihaicatalin1986@yahoo.com


“Return to Castle Wolfenstein” este un joc first person shooter şi este primul joc video publicat de Activision şi lansat iniţial pe 19 noiembrie 2001 pentru Windows. Jocul single-player a fost dezvoltat de Gray Matter Interactive, iar Nerve Software a dezvoltat modul său multiplayer. Id Software, creatorii jocului original intitulat Wolfenstein 3D au supravegheat dezvoltarea jocului şi au fost creditaţi ca producători executivi. Partea de multiplayer, dezvoltată de Nerve Software, care, în cele din urmă, a devenit parte din cel mai popular joc, şi a devenit influenţă în gen. Splash Damage, un dezvoltator independent de la Londra, a creat unele dintre hărţi pentru ediţia specială numită Game of the Year (jocul anului). O continuare, intitulat Wolfenstein, a fost lansat pe 18 august 2009.

Categories:

0 Response for the "DESPRE JOCUL PC RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN"

Trimiteți un comentariu