• BINE V-AM GĂSIT

    Mă numesc Mihai, amicii îmi spun că sunt game-maniac. Și de aceia am hotărât să creez acest blog, ca să pot veni în ajutorul celorlalți tovarăși de "game-măreală" cu rewiews-uri, cheats-uri, și să le dezvălui secretele jocurilor pentru PC care au fost aflate de-a lungul anilor de experiențe 3D, aici fiind vorba de game-uri din genul racing, first person shooter sau role playing game. Butonare plăcută, și nu ezitați să mă contactați dacă aveți nevoie de ajutor, nu puteți termina un nivel sau aveți probleme cu instalarea unui joc sau poate doriți să aflați secretele jocurilor sau poate doriți să vă distrați folosind cheats-urile pentru jocuri. Adresele mele de e-mail sunt: frantiucmihai@gmail.com sau frantiucmihaicatalin1986@yahoo.com

Notă: Acest ghid nu este realizat în versiuni ale jocului pentru Xbox sau PlayStation 2 ! Unele similitudini există, dar acest ghid nu este destinat utilizării cu aceste versiuni de joc.

Atenţie! Sunt pe cale să vă stric toată distracţia ! Dacă vă bucură descoperirea de secrete în joc, nu citiţi acest spoiler. Dacă ești nou în lumea secretelor în FPS, următoarea listă îţi va explica şi arăta toate secretele din Return to Castle Wolfenstein, aşa că să nu spuneţi că eu nu v-am avertizat! Nu e nimic la fel ca un titlu de la Id Software pentru a-ţi satisface "fetişul secretelor", în cazul unor “gameri”. Pentru mine, cel puţin, gândul de a merge după toate aceste bunătăţi pe care dezvoltatorii au încercat în zadar să le ascundă, este de ajuns pentru ca să mă facă să sting luminile şi să vânez ca un maniac toată noaptea comorile din zonele secrete al RTCW, joc care nu m-a dezamăgit şi nu mă va dezamăgi vreodată. Acest lucru mă face să le mulţumesc celor de la Gray Matter!

Arta de a "cauta secrete" (da, este o artă!), este ceva ce trebuie să fie făcut într-un anumit mod, pentru fiecare joc pentru a satisface nevoia de secrete. Folosind cheats-uri ca noclip nu veţi putea accesa zonele secrete. Ghidul următor listează fiecare hartă, secret şi informaţii cu privire la fiecare enigmă. Unele lucruri se pot face în ordinea în care alegeţi să le faceţi, deoarece jocul permite unele variaţii şi modalităţi pe anumite niveluri. Urmăriţi fotografiile pentru a vă ghida acestea sunt cheia. Şi acum, Let's Rock!

Categories:

0 Response for the "GHIDUL ZONELOR SECRETE DIN JOCUL PC RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN"

Trimiteți un comentariu