• BINE V-AM GĂSIT

    Mă numesc Mihai, amicii îmi spun că sunt game-maniac. Și de aceia am hotărât să creez acest blog, ca să pot veni în ajutorul celorlalți tovarăși de "game-măreală" cu rewiews-uri, cheats-uri, și să le dezvălui secretele jocurilor pentru PC care au fost aflate de-a lungul anilor de experiențe 3D, aici fiind vorba de game-uri din genul racing, first person shooter sau role playing game. Butonare plăcută, și nu ezitați să mă contactați dacă aveți nevoie de ajutor, nu puteți termina un nivel sau aveți probleme cu instalarea unui joc sau poate doriți să aflați secretele jocurilor sau poate doriți să vă distrați folosind cheats-urile pentru jocuri. Adresele mele de e-mail sunt: frantiucmihai@gmail.com sau frantiucmihaicatalin1986@yahoo.com

MY TOP TEN PC GAMES

Posted by frantiuc mihai On 11:01 1 comentarii

Categories:

1 Response for the "MY TOP TEN PC GAMES"

  1. Bun top!

Trimiteți un comentariu